Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Jonna Pettersson - 6 juli 2012 22:23

Ja. De börja med bråk Med Kalle Balle, sen blev vi vänner. Villket .. missförstånd. haha. Han bahh; Kaxa inte mot äldre . vet du äns vad noob betyder?!


Jag bahh; Ja, de betyer nybörjare


han bahh; OMG! Grattis du visste!!


Jag bahh; Ja... trodde du inte en 1* åring skulle kunna det?


Han bahh; ne


Jag bahh; ok.


HAHAHA han bahh, & jag bahh & dem bahh & vi bahh , xD

Av Jonna Pettersson - 6 juli 2012 22:08

hahaha.... batwomen ;D   

Så söt.... :D

Av Jonna Pettersson - 6 juli 2012 22:00

 


Interjuv om Emmy Pettersson !!!


Favvo djur: Häst & marsvin

Favvo godis: Choklad & Sura godisar

Favvo blomma: Ros

Favvo maträtt: Lasange

Favvo namn: Evelina

Favvo hemsida: Loviss.bloggplatsen.se (min blogg)

Favvo lyckotal: 4,9 & 2


haha. Nu har ni fått en interjuv av en 12 åring. ;). Hoppades ni gillade den. De kan komma fler? haha,, :)

Av Jonna Pettersson - 6 juli 2012 21:53

 

Jag på gSm ! ;)


 

Min syrra... de kommer komma rätt många av min syrra...


 

Höhö... vet inte vad hon heter...


 

Min syrra....


 

Min syrras gubbe ,, igen..


 

Nån... tror de är min bff, Emelie.


 

&.... nån xD


I nästa inlägg ska jag ge er en interjuv..... av min syrra. ;)

Av Jonna Pettersson - 6 juli 2012 21:46

  

JB sötast i världen.... ;D


 

Niall i 1D ... Sötast Ever? YES.

Av Jonna Pettersson - 6 juli 2012 21:42

Tja.... Igår var de sista dan för mig på mitt sommarläger i bor på solgården. Vi paddlade,va ute i naturen men de roligaste var att simma & sola. Vi grillade marsmellows & pinnbröd. ;). Vi kollade på fiskar också! :D poss på er.

Av Jonna Pettersson - 6 juli 2012 21:36

Yay. 1D,tja.... somsagt jag älskar faktist dem, & önskade dom hade en konsert. Då skulle jag komma. Men Justin bieber har en konsert i Stockholm tror jahh, Det är redan utsålt... Tror min kompis ljuger.... men iallafall... att stå brevid Justin kostar 7.000 kr. Alltså stpå bakom guldcyklen. Tror de är lögn... liksom cykel???  ajaa skit i de. ;) POSS PÅ ER. BYYYE kl: 21.41

Av Jonna Pettersson - 6 juli 2012 21:10

Tjaaaaa Bloggen!!


Jag är en tjej på 1* år, Jag heter Jonna men på gSm heter jag CateCake . Jag älskar One Diection eller rättaresagt 1D ! ;). Jag har en bästis som heter Emelie. Men just nu bråkar vi genom skype. Tragist. Jag spelar Pghotel.org & är X där. X betyder EXpert. ;) , jag är bra på engelska. Ni ska få höra en låt. En mening. : hey,I just met you and this is crazy but here is my number so call me maybe. Hoppas jag stavadee rätt nu... hm. aja, SES! ;) , HEJÅ BLOGGEEEN.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards